Twee kinders loop sondagskool toe

Twee kinders loop sondagskool toe. Hulle het die dag oor die duiwel en demone gepraat by die Sondagskool. Die een sê vir die ander een, glo jy alles wat hulle sê van die duiwel? Nee, sê die ander een, dis net soos kersvader - dis ons pa’s.

Ek ken nie elkeen se OUERHUIS nie, maar ek en julle is nie stupid nie. Jy sou wat wou gee om die droom wat God vir jou gegee het na te jaag. Jy sal ook graag ‘n verskil wil maak, maar jy weet ek kan nie. Want my ouers.

Vir ander is dit die SKOOL. Dis nie dat ek nie van skool hou nie, dis die beginsel van die saak. Jy is nie goed in skool nie. Ek was ook nooit goed op skool nie. Ek kon hoe hard gewerk het, maar as die juffrou my taak terug gee, dan kyk sy my so snaaks, so asof sy dink, ja, jy was seker ‘n moeilike geboorte vir jou ma. As dit nie die Albert is, as dit nie die muur is nie.

Dan weet ek dat baie van julle blokasies beleef, oor HOE ONS LYK. Want daar is iets in ons kultuur wat sê as jy nie mooi lyk nie, dan beteken jy niks. As jy nie mooi lyk nie, dan tel jy nie veel nie. Dis as jy Swartsenager of Stollon kyk en dan voel jy nie aangetrek as jy nie ‘n handgrenaat skooltoe dra nie. Dis asof jy by die skool instap en hulle gaan net kyk as jy sê: Dames jy moet hierdie wonderlike liggaam hê

Die kritieke punt

Die kritieke punt

Nou kom ons by die heel belangrikste deel van hierdie boodskap. Hierdie boodskap kan jou vir 'n paar dae in vervoering bring, en dan verflou, en op die ou end niks bereik nie. Of dit kan die keerpunt in jou lewe beteken, wat van jou die kragtige werktuig in die Koninkryk van God sal maak, wat jy geskep is om te wees.

Dit is skrikwekkend om te dink hoeveel die wêreld mis wanneer enige Christen dink dat hy of sy nie vir God spesiaal is nie. Daar is geen Christen wat nie deur God gebruik kan word om duisende siele te red, indien God so sou besluit nie. Daar is geen Christen wat nie gebruik kan word om die menslike geskiedenis te verander nie. Maar terwyl ons bly vashou aan die 'klein dink' sal dit nie gebeur nie. Dit is geweldig ernstig, baie ernstiger as wat enige een van ons kan dink. Om onsself van hierdie sonde los te maak mag ons dalk baie kos, maar vir ons om vry van sonde te wees, het Christus baie meer gekos.

Vir ons om die sonde van klein dink op te gee is so moeilik as wat dit vir 'n alkolis is om drank permanent op te gee. Ons het 'n reuse wonderwerk in ons persoonlike lewens nodig. Dit begin deurdat ons moet erken dat ons verslaaf is aan die sonde om nie onsself, en ons moontlikhede te sien soos God dit sien nie. Ons moet dié sonde haat. Ons móét erken dat ons slawe van hierdie sonde is en dat die enigste manier wat ons daarvan bevry kan word deur 'n Goddelike wonderwerk kan geskied.

Ek stel die volgende gebed voor. Bid enige gedeelte waarvan jy voel jy mee kan saamstem.

Here, deur U genade, begin om my verstand en my gewete oop te maak vir die erns van my sonde. Ek het gesondig deur te dink dat u witbroodjies het. Ek het gesondig deur te dink dat ek nie vir U belangrik is nie. Ek het gesondig deur te dink U wil my nie gebruik om wonderlike dinge van ewigheidswaarde te doen vir U glorie nie. My verslawing aan klein dink het U seergemaak, en groot skade aangerig. Deur Christus se gestorte bloed, pleit ek vir U vergifnis. Ek vra U totale bevryding van my verslawing.

Ek verklaar nou dat U magtige dinge deur my wil doen. Ek weier om enige mindere gedagte te verdra. Ek kyk na U vir goddelike krag om vir ewig hierdie sondige gedagtes te oorwin. Here moenie my ooit weer hierdie sonde laat doen sonder dat ek die gevoel van u ontevredenheid daaroor kry nie. Dit maak nie saak wat dit my kos nie Here, wees U verheerlik in my lewe.

Geduld

Daar is omstandighede waar jou vriend se geduld noodsaaklik is. Dit is moontlik dat jy kan kla oor sekere kwessies wat jy nie met enigiemand anders kan deel nie. Geduld is ‘n belangrike eienskap wat jou vriend nodig het om jou deur hierdie proses te help.